gmail עוזבים את hangouts ועוברים לgoogle meet


gmail עוזבים את hangouts ועוברים לגוגל צ'אט

אתמול בבוקר דיווחו מאות אלפי משתמשים מרחבי העולם על תקלה גלובלית באפליקציית גוגל במכשירי אנדרואיד ובעקבות כך דווח על זה שהאיחוד האירופי פתח רשמית בחקירה כנגד גוגל על מדיניות הפרסומות שלה.
החקירה, מתחום ההגבלים העסקיים, בוחנת אם גוגל פגעה בתחרות באמצעות העדפה לא חוקית של חברות שהשתמשו בטכנולוגיה שהיא עצמה פיתחה.

התקלה באפליקציית גוגל

אבל אחרי הדיווח על התקלה, גוגל שחררה עדכון משמעותי ביותר לאחת מפלטפורמת הדוא"ל הגדולה בעולם שנמצאת בבעלותה, הלא היא gmail שירות הדואר האלקטרוני שכולנו מכירים.

בעדכון אפשר לראות כל מיני שינויים בעיצוב, ואפשרויות חדשות כמו האפשרות להיות מחובר למייל אך להגדיר את המצב שלך כמו נא לא להפריע שמשתיק את כל התראות המייל, או המצב לא נמצא/ת.

אבל את האמת שלא על העידכונים האלה רציתי לכתוב, אלא על שינוי באני חושב שהוא משמעותי יותר- גוגל החליטה לעזוב את שירות השיחות המהירות hangouts ולהעביר את משתמשיה לשירות חדש בשם google chat, שעד היום היה רק למשתמשי Google Workspace, וזאת לאחר שלפני כמה חודשים העבירה google את שיחות הוידאו של משתמשי gmail לשירות של google meet.

אל תפחדו
אין לכם ממה לחשוש, השינוי של פלטפורמת השיחות לא ישפיע לכם כמעט כלום על השימוש היומיומי שלכם בgmail, וכרגע אתם לא חייבים לעבור לgoogle chat, אבל אם אתם רוצים לעבור לשירות החדש כשאתם נכנסים לgmail הוא יודיע לכם על השינויים החדשים וישאל אתכם אם אתם רוצים לעבור לגוגל צ'אט, אתם פשוט צריכים להסכים, וזהו עברתם.

גוגל צ'אט

מה חדש?
בגוגל צ'אט, שמחליף את hangouts אתם תוכלו ליהנות מפיצ'רים מתקדמים הקשורים להודעות כמו האפשרות להעביר הודעה מסוימת ששלחו לכם או שאתם שלחת בצ'אט לדואר נכנס, ועוד אפשרות כייפית שאנחנו מכירים מרשתות חברתיות כמו פייסבוק, מייקי, ג'ודייקי ועוד, זהו האפשרות להגיב להודעות באמצעות אמוג'י, אתם גם תוכלו להיעזר בתשובות מהירות כדי לחסוך זמן, ועוד...

google chat

אז...
להתראות.


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי