עם איזה תוסף להנגיש את האתר?


אחרי שהבנתם למה להוסיף נגישות לאתר, וכשבדקתם האם אתם חייבים בהנגשת האתר, יצא בבדיקה שאתם חייבים, היום אראה לכם איך בפועל להוסיף נגישות לאתר...

אם אתם כבר התעניינתם בעבר בהנגשת האתר, חיפוש מהיר בגוגל מראה לנו שמחירי הנגשת האתר עם גדולים מאד, לא יודע למה, ככה זה, להנגיש אתר זה דבר יקר, אבל...
היום עמותות וחברות רבות מציעות תוסף חינמי לאתרים, ללא תשלום, נשמע טוב נכון?
חלקית. לרוב ההנגשה החינמית היא לא ב100% עומדת בתקן, אבל בהחלט יכולה לספק אותנו אם אנחנו לא רוצים לשלם על הנגשת אתר.

טוב קדימה, לעבודה.
הרי לפניכם 9 אפשרויות חינמיות להנגשת האתר שלכם.

1. איגוד הנגישות
הגוף הראשון שראיתי שנותן מודול נגישות לאתר בחינם, הוא "איגוד הנגישות", המודול שלהם מספיק, הוא חמוד מאד, העיצוב קצת פחות מהאחרים, אבל בסדר.
אני מוכרח לציין שיש בו כמה באגים קטנים, אבל לא משמעותיים במיוחד

2. enable
תוסף נגישות מעולה, אני חושב שזה תוסף הנגישות החינמי הכי טוב שיש, הוא ניתן לניהול גם אחרי שהוספתם את הנגישות, מעוצב בהרבה יותר, ידידותי מאד למשתמש, בקיצור, לפי דעתי הכי טוב...
גם הם מדגישים שהתוסף לא מהווה תחליף ליועץ נגישות...

3. userway
אחלה תוסף, חינמי, עם אפשרות להרחיב את הנגישות תמורת תשלום סמלי.
יתרון- ניתן להציג את התוסף בכמה שפות.

4. uaccess
תוסף סביר, אמנם גם הוא ניתן לניהול גם אחרי שהוספתם את הנגישות, והוא בהחלט מעוצב יפה, אבל אני חייב להיות כנה, הוא לא כל כך טוב, השימוש בו מסורבל, הוא גם לא תמיד עובד...
אני לא ממליץ

5. One Click Accessibility
התוסף מעוצב ברמה מאד גבוהה, עובד מעולה, החיסרון הוא שהתוסף הזה הוא לא מביא קוד להטמעה, אלא קובץ של תוסף.
פחות נח...

6. Accessible Poetry
תוסף ישראלי, שמותאם לוורדפרס בלבד, ככה שאם האתר שלכם לא בנוי בוורדפרס, אני לא חושב שיש לכם סיבה להתעניין בו, אבל הוא בהחלט תוסף חמוד, אני חושב שהעיצוב בסיסי מדי...

7. SOGO Accessibility
גם התוסף הזה מותאם לוורדפרס, אבל העיצוב שלו מעולה, ומבחינה טכנית עובד טוב, סך הכל אחלה של תוסף.

8. WP Accessibility Helper
גם התוסף הזה מותאם לוורדפרס, אני חושב שזה התוסף החינמי הכי מפורט שיש, עם הכי הרבה אפשרויות נגישות, יכול להיות שזה יהווה יתרון, קיים באנגלית ובעברית

9. נגיש לי
תוסף מעולה, בעברית, כרגע יש שתי גרסאות זמינות להורדה, מאד מפורט, עם הרבה אפשרויות.

עד כאן להיום, להתראות...

*מאמר זה אינו מהווה יעוץ/ תחליף לייעוץ להנגשת אתרים



תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי