עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי


ג'ודייקי

שלום לכם,
לא מזמן דיברתי אתכם על הרשת החברתית הישראלית החדשה מייקי שתוך פחות מחודשיים הגיעה ליותר מ120,000 רשומים ושברה שיאים מטורפים, וזה הגיע לשיא כאשר האפליקצייה של מיקי הגיעה למקום הראשון במומלצים בגוגל פליי.

אבל היום אני רוצים לדבר אתכם על משהו מאוד דומה, רק קצת אחר.

היום אני רוצה להכיר לכם את Judaiky או בעברית ג'ודייקי, "רשת חברתית יהודית"- רשת חברתית חדשה שגם היא, עלתה לאוויר לפני יומיים בלבד, וגם אליה כבר אלפים הצטרפו...

נראה טוב
מכניסה ראשונית לרשת אני התרשמתי מאוד מהעיצוב, העיצוב פשוט מדהים, באמת האתר יפה מאוד, נוח לשימוש וגדוש בפונקציות שאת רובן אנחנו מכירים מפייסבוק- פוסטים, סטורי, דפים עיסקיים, קבוצות, לייקים לדפים וכו'...

בהמשך אני אעלה פוסט שבו אני אסביר איך להשתמש בפועל ברשת החברתית, אבל אני רק רוצה להגיד מהתרשמות ראשונית שהרשת נראת מעולה, ואני לא אומר שאין מה לשפר, אבל בשביל רשת כל כך חדשה אני חושב שהיא ברמה מאוד גבוהה.

כרגע הממשק בעברית עוד לא מלא, אבל הרוב בהחלט כבר בעברית מהרשת נמסר שהם עובדים על הממשק בעברית.

יש גם כסף
הרשת החברתית ג'ודייקי, מאפשרת גם למשתמשים שלה להרוויח כסף על ידי נקודות שהמשתמשים צוברים לפי הפעילות שלהם, דיברתי על זה בפוסט שלי- איך להרוויח כסף מרשתות חברתיות?

ג'ודייקי הרשת החברתית היהודית

טוב אז בקיצור, אתם מוזמנים להצטרף לרשת.
לכניסה לאתר לחצו כאן.
להרשמה לרשת החברתית לחצו כאן.
ומוזמנים לדף של דרך קוד בג'ודייקי.

להתראות בפוסט הבא...


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי