איך להרוויח כסף מרשתות חברתיות?


להרוויח כסף מרשתות חברתיות

אם נכנסתם לפוסט הזה, אני יכול להניח שאתם מחפשים להרוויח כסף קל(כמו כולם).
אחרי הפוסט הקודם שלי שבו הצגתי חמישה אתרים שבהם אפשר להרוויח כסף בקלות, היום אני רוצה להראות לכם עוד דרך להרוויח כסף, אפילו יותר בקלות, איך?
רשתות חברתיות.
בשנים הארונות אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים שאנחנו שומעים על אושייות רשת שמרוויחות הרבה מאוד כסף מרשתות כמו אינסטגרם, פייסבוק ובעיקר- יוטיוב, שמאפשרות להמשתמשים להרוויח כסף על ידי הצבת פרסומות בתכנים שלהם, מכירת מוצרים ועוד כל מיני צורות מקוריות שיוצרות הכנסה למשתמש בזכות החשיפה הגדולה של התכנים שלו ברשתות החברתיות, כך שאם אין לכם הרבה חשיפה לתכנים, הכסף ישאר בתור חלום רחוק עם ציפייה ליום שבו התוכן שלכם יהפוך לויראלי, ויצור לכם כסף.

אבל היום אני רוצה להציג בפניכם את הדרך שבה תוכלו להרוויח כסף בלי שתהיו תלויים בחשיפה שאתם מקבלים, אלא לפי כמות ההשקעה שלכם (כאילו כמה השקעה כבר יש באינטרנט😉).

מה בפועל?
טוב אז ככה, הדרך שבה תוכלו להרוויח כסף בקלות היא פעילות ברשת החברתית החדשה ג'ודייקי.
מה? כן.
הרשת ג'ודייקי סופרת למשתמשים שלה נקודות על פי הפעילות שלהם, וכל 3500 נקודות שוות ל1$.

איך מרוויחים נקודות?
ג'ודייקי נותנת 15 נקודות על כל פוסט שאתם מעלים, 10 נקודות על כל תגובה שאתם מגיבים לפוסט ונקודה על כל הבעה שלכם לפוסט.
ניתן גם להרוויח 1$ על כל 10 משתמשים חדשים שאתם מביאים לרשת על ידי הקישור שלכם שנמצא בדף השותפים שלי שנמצא בהגדרות החשבון שלכם.
את הכסף שלכם ניתן למשוך החל מ50$ דולר ולקבל אותו לחשבון הבנק שלכם או לחשבון הPayPal שלכם.

לוח הנקודות בג'ודייקי

אתם מוזמנים להצטרף לגודייקי כאן.
הדף של דרך קוד בג'ודייקי.
נתראה בפוסט הבא...


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי