התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי


התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

אהלן, היום בשבילי הוא יום חג.
יודעים למה?
במקום למרוח אתכם, אני אגש ישר לעניין.

היום אחרי הרבה התלבטויות, מחשבות ובעיקר חששות החלטתי לעשות את זה.
הורדתי את windows 11

אני כבר כתבתי לא מעט על windows 11, אבל מעולם לא התקנתי אותו, היום זה קרה.

אחרי ההגדרה הראשונית של windows, חיבור לחשבון microsoft וכו', המחשב טען קצת ואז זה קרה, הוא נכנס לשולחן העבודה של המכשיר, חייב להודות שהתגובה שלי פשוט הייתה-
וואו.

זה שולחן העבודה הכי יפה(שאני זוכר) שריאתי בחיים שלי!

העיצוב של windows 11 פשוט מרשים, שונה מכל מה שהכרתי עד היום.
אמנם יש בזה משהו מבאס שזה שונה לחלוטין מפעה, אבל מתרגלים.
אז עוד לפני שהספקתי ללמוד את המערכת החדשה כבר ניגשתי לכתוב את הפוסט, אז קבלו הצצה ממערכת ההפעלה(שלדעתי) היפה בהיסטוריה.

שולחן העבודה בwindows11

בשולחן העבודה אפשר לראות ישר שזהו לא windows רגיל אלא windows11, ומיד מבחינים במשהו שונה מאוד, שורת האפליקציות ולחצן ההתחל עברו למרכז...

עברה למרכז | חלונית ה"התחל" בwindows11

מיד אחרי שולחן העבודה, נכנסתי לסייר הקבצים וגם שם מיקרוסופט נתנו עבודה מעולה.

אפילו על סייר הקבצים חשבו | windows 11

אחרי זה נכנסתי להגדרות בשביל להגדיר סיסמא למחשב שלי ואמנם פה פחות התלהבתי, אבל עדיין רואים שנעשתה פה הרבה עבודה.

דף ההגדרות | windows 11

פתאום שמתי לב למשהו מוזר, פעם הייתי רגיל שמצד שמאל למטה יש כפתורים של סוללה, WI-FI, רמקול ועוד.
וראיתי שבwindows11, זה הפך לכפתור אחד שיש בו הרבה הגדרות.

סרגל ההגדרות | windows 11

בקיצור, אני מקווה שהצלחתם להתרשם לפחות מעט, מwindows 11.
מוזמנים לכתוב לי בתגובות מה אתם חושבים...

להתראות👋


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

עיצוב הטקסט בהודעת ווטסאפ

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להחליף את תמונת מסך הנעילה בwindows?

חסימת אתרים | חסימת אתרי אינטרנט בקלות

איך להצטרף לפגישת זום דרך שיחת טלפון