עיצוב סרגל הגלילה- HTML


עיצוב סרגל הגלילה- HTML

שלום, היום אני רוצה להראות לכם כלי עיצוב מאוד חשוב לאתר שלכם בHTML,
הכלי הזה מעצב את את סרגל הגלילה של הדף.

קודם כל אני רוצה שתבינו איך מחולק עיצוב סרגל הגלילה-

עיצוב סרגל הגלילה- HTML

אחרי שהבנתם איך מהם שלבי העיצוב של סרגל הגלילה ניגש לעיצוב עצמו,
בשביל לעשות את זה אנחנו נוסיף לדף קוד CSS שנראה כך-

אני יודע שהקוד הזה נראה מפחיד, אבל אל תדאגו אני אסביר מה כל דבר עושה.

החלק הראשון- webkit-scrollbar-width, קובע את הרוחב של סרגל הגלילה, לכן בתוכו יש את התכונה width(רוחב)

החלק השני- webkit-scrollbar-track, קובע את צבע הרקע של סרגל הגליל לכן יש בתוכו את התכונה  background(רקע)

החלק השלישי- webkit-scrollbar-thumb, קובע את צבע הרקע של החלק הקטן בסרגל הגלילה, לכן בתוכו יש את התכונה background(רקע)

החלק הרביעי- webkit-scrollbar-thumb:hover, קובע את צבע הרקע של החלק הקטן בסרגל הגלילה כאשר המשתמש מעביר את העכבר מעל סרגל הגלילה, לכן בתוכו יש את התכונה background(רקע)

בשביל לעגל את הפינות של סרגל הגלילה אנחנו נוסיף את התכונה border-radius, והערך יהיה כמות של פיקסלים לדוגמא-

כמובן שאתם יכולים לשנות את הרוחב ואת הצבעים לפי מה שאתם רוצים.

עד כאן להיום,
מוזמנים לשאול ולהגיב בתגובות למטה👇,
להתראות.


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי