איך לדלג על הפרסומות ביוטיוב אוטומטית(בצורה חוקית)?


איך לדלג על הפרסומות ביוטיוב

שלום לכם,
היום אני רוצה לדבר על יוטיוב, אבל אני רוצה לדבר על אחד מהצדדים שאנחנו פחות אוהבים ביוטיוב שהוא כמובן הפרסומות.

מי לא שונא את הפרסומות ביוטיוב, כולם, לפעמים הן פשוט בלתי נסבלות, לכן היום אני אראה לכם איך תוכלו לדלג עליהן אוטומטית.

קודם כל, אני רוצה להסביר משהו, הרבה אנשים חושבים שלדלג אוטומטית על פרסומות ביוטיוב זו פעולה לא חוקית, אז זה נכון חלקית, כי יש שתי דרכים לדלג על הפרסומות-
1. כל פעם שעולה פרסומת היא ישר "מדולגת", שזו פעולה לא חוקית, כי היא גורמת להפסדים ליוצרי הסרטון כי יוטויוב מחשיבה את זה כאילו לא צפיתם בפרסומת
2. הדרך השנייה היא שפשוט בכל פעם שיוטיוב מציג אפשרות לדלג על הסרטון הכפתור של הדילוג נלחץ אוטומטית, שזו פעולה חוקית לגמרי בגלל שזה פשוט תחליף ללחיצה שלכם על כפתור הדילוג, ויוטיוב מחשיבה את זה שצפיתם בסרטון

אני היום אדבר על הדרך השנייה, שהיא החוקית.

1. היכנסו לקישור הזה, זהו קישור לתוסף לדפדפן

2. לחצו על הכפתור "‏הוספה ל-Chrome"

לחצו על הכפתור "‏הוספה ל-Chrome"

3. לחצו על "התקנת התוסף"

לחצו על "התקנת התוסף"

זהו, עכשיו התוסף ידלג אוטומטית(רק כשיתאפשר) על פרסומות ביוטיוב.

לתוסף הזה יש הרבה אפשרויות, אז אם תרצו לשנות את ההגדרות שלו
4. לחצו על סמל התוספים

לחצו על סמל התוספים

5. לחצו על "ניהול התוספים"

לחצו על "ניהול התוספים"

6. לחצו על "פרטים" של התוסף הספציפי הזה

לחצו על "פרטים" של התוסף הספציפי הזה

7. לחצו על "אפשרויות של תוספים"

לחצו על "אפשרויות של תוספים"

8. עכשיו אתם תוכלו
    ● להפעיל/ לכבות את התוסף
    ● לחליט באיזה שלב התוסף ידלג על הפרסומת- לאחר הטיימר של יוטיוב(5 שניות), מיד בהצגת המודעה(לא חוקי), אחרי 30 שניות, לעולם לא
    ● האם התוסף סוגר מודעות באנר ביוטיוב

הגדרות של התוסף

עכשיו אתם יכולים להאזין למוזיקה או לצפות בסרטונים בלי שתצטרכו לדלג על הפרסומות.

אז, זהו להיום,
להתראות.


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי