מה רזולוציית המסך שלי?


מצא את רזולוציית המסך שלך

שלום,
אחרי שאתם יודעים מה היא כתובת הIP שלכם,
אז אם אתם צריכים לדעת מהי רזולוציית המסך שלכם, סתם כי אתם רוצים לדעת, או שבמקרה נתקלתם בשאלה "מה רזולוציית המסך שלי?"
היום, אני אציג לכם את הדרך הכי קלה שיכולתם לבקש, במיוחד בשביל האנשים שרוצים לדעת מה רזולוציית המסך שלהם, הכנתי קלי קטן וחמוד שיהפוך את המבצע של השגת נתוני המסך שלכם לפשוטה יותר,
בקיצור...

יש לי רק דבר אחד להגיד לכם-

רזולוציית המסך שלך היא:

אז אני מניח שהבנתם מה המשמעות של הדף הזה, הדף הזה מציג את רזולוציית המסך של המכשיר שלכם, טלפון, מחשב נייד מחשב נייח, אתם יכולים להיכנס לדף הזה מכל מכשיר ולגלות מהי רזולוציית המסך.

תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי