המרת PDF או תמונה לטקסט


המרת PDF או תמונה לטקסט

שלום לכולם, 
היום אני רוצה להראות לכם איך תוכלו להמיר קובצי תמונה או קובצי PDF לטקסט רגיל, בצורה הכי פשוטה והכי מהירה שתוכלו לבקש.

המרת קובצי תמונה או קובצי טקסט תמיד היה דבר מסובך, אני תמיד חיפשתי איך לעשות את זה, ותמיד הייתי מקבל כלים שמבצעים את פעולה ההמרה של הטקסט בצורה נורא איטית, מסורבלת וכמעט תמיד יהיו שגיאות כתיב וטעויות מסוג זה, ובלי קשר, רוב הכלים לא מותאמים לשפה העברית.

אבל היום אני אראה לכם את הדרך הכי קלה, ואני חושב שהיא גם אחת הדרכים הכי טובות שראיתי.

אם אתם שואלים את עצמכם למה אני כל כך מתלהב מהדרך הזאת ומדגיש כמה שהיא פשוטה, אז הסיבה מאד ברורה, הדרך שאני מדבר עליה, משתמשת בכלי של google, אני לא משתמש בכל מיני אתרים ותוכנות חיצוניות, אלא בכלי, יותר נכון אופצייה שגוגל מציעה לכל חשבון משתמש, בחינם, במהירות וביעילות שאת האמת, אפילו די הפתיעה אותי.

אז אחרי כל החפירות, הגיע הזמן לדבר האמיתי!

אז ככה,
היכנסו לגוגל דרייב שלכם, העלו את  קובץ התמונה או הPDF שאתם רוצים להמיר לטקסט, אם כבר יש לכם אותו בדרייב, פשוט גשו לאיפה שהוא מאוחסן בדרייב.

עכשיו לחצו על הקובץ לחיצה ימנית בעכבר, ובתפריט שנפתח לכם, העבירו את העכבר שלכם מעל הכותרת "פתיחה באמצעות", ובחרו באפשרות "Google docs".

המרת PDF או תמונה לטקסט

זהו, הקובץ הומר לטקסט, מה שמגניב באפשרות הזו שאפילו העיצוב של הטקסט נשמר,
כך שאם בתמונה, או בPDF הטקסט היה בצבע אדום, ובגופן heebo, אז כך הוא גם יהיה בקובץ הטקסט שגוגל דרייב המיר.

עד כאן,
להתראות במדריך הבא!


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי