ביצוע ממוצע באקסל


ביצוע ממוצע באקסל

שלום,
היום במדריך מאד קצר אני אלמד אתכם איך לעשות ממוצע לכמה נתונים בExcel.

בהתחלה, כשאני רציתי לעשות ממוצע, אני עשיתי נוסחה של חיבור כל הנתונים, לחלק מספר הנתונים לדוגמא-
3/(5+3+6).

זה היה מאד מסובך אבל זה עבד מאוד טוב, עד שהתחלתי להוסיף הרבה נתונים, וזה התחיל להסתבך...

ואז גיליתי שאני סתם עשיתי עבודה קשה, כי באקסל יש אפשרות לחישוב ממוצע של מספרים.

אז בואו אני אראה לכם איך לחשב ממוצע באקסל.

הנוסחה שמחשבת את הממוצע היא הנוסחה AVERAGE
והערך של הנוסחה יהיה התאים שאת הממוצע שלהם אנחנו רוצים לחשב לכן הנוסחה תיראה כך-
AVERAGE(A1,A3)=
הדוגמא שלמעלה☝ מחשבת את הממוצע של התאים: A1 וA3, אבל אם לא נרצה לחשב תאים ספציפיים אלא טווח תאים נגיד מתא A2 עד תא A75 הנוסחה תראה כך-
AVERAGE(A2:A75)=

ביצוע ממוצע באקסל

להתראות לכם!!


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי