השיטה שתגדיל את כמות הרשומים לערוץ היוטיוב שלכם


איך להגדיל את כמות הרשומים לערוץ שלכם?

אם יש לכם ערוץ יוטיוב מתחיל ומקצועי כאחד, בטוח גם לכם היו תקופות שמהסתכלות ראשונית הכל נראה טוב- יש צפיות, יש לייקים, תגובות, הכל.

חוץ מהרשמות, אף אחד לא בוחר להישאר מעודכנים בכל מה שקורה בערוץ שלכם.
תופעה מוכרת.

אחרי שלימדתי כבר איך להוסיף סימן מים לסרטונים שלכם ביוטיוב, משהו שיכול להעלות את כמות ההרשמות לערוץ שלכם היום אני אראה לכם עוד דרך טובה מאד, שתגרום לכמות הרשומים בערוץ שלכם לקפוץ.

על מה אני מדבר?

אנשים לא אוהבים לחפש, הם לא מתכוונים לבדוק איפה נרשמים לערוץ, אנחנו צריכים להגיש להם את ההרשמה על מגש הכסף.

מה?!

אני מתכוון לזה שאנחנו רוצים וצריכים להקל על הצופים להירשם לערוץ שלנו, ככה שה"מבצע" הזה שקוראים לו הרשמה לערוץ יהיה יותר פשוט, ואז כמובן יהיהו יותר רשומים.

אז מקלים על הצופים להירשם לערוץ?

אנחנו הולכים ליצור קישור שכל מי שנכנס אליו, ישר קופצת לו הודעת רישום כך שהוא רק צריך ללחוץ על אישור, והוא נרשם.

לא הבנתם על מה אני מדבר?
לחצו כאן

עכשיו הבנתם?!

אז איך עושים את זה?

1. היכנסו בדפדפן לחלון גלישה בסתר

2. היכנסו לערוץ היוטיוב שלכם

3. הוסיפו לקישור של הערוץ את הסיומת sub_confirmation=1?

לדוגמא- אם הקישור של הערוץ שלי הוא www.youtube.com/mysu
אז אחרי השינוי הוא יראה כך www.youtube.com/mysu?sub_confirmation=1

בשביל לבדוק אם זה עובד- הדביקו את הקישור בשורת כתובת בדפדפן, בצעו חיפוש, עובד?
מעולה!

מה אתם יכולים לעשות עם הקישור הזה?
אתם יכולים לשים את הקישור הזה באתר שלכם(אם יש לכם), ברשתות החברתיות, בקיצור בכל מקום שבו תרצו שממנו אנשים ירשמו לערוץ שלכם.

מסתבכים?
רשמו לי בתגובות, אנסה  לעזור.

בהצלחה!


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

איך להשתמש בווטסאפ ווב דרך הטלפון

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי