כך תהפכו את שולחן העבודה ליפה יותר


שלום, מה שלומכם?
הפעם אני אלמד אתכם איך להסתיר את הסמלים של האפליקצויות והמסמכים בשולחן העבודה  כך שתראו רק את ההתמונה שהגדרתם במדריך איך לשנות את תמונת המסך של המחשב שלכם.

כמו ששמתם לב גם אני במדריכים שאני עושה- כשאני עושה צילום מסך של שולחן העבודה אני דואג לפני כן להסתיר את כל הסמלים.
למה?
כי זה פשוט יותר יפה.

אז אם אתם גם רוצים ששולחן העבודה שלכם יהיה פשוט יותר יפה,
פשוט תעקבו אחרי שלשות השלבים הבאים.

1. בשולחן העבודה הקליקו קליק ימני בעכבר

2. ברשימה שנפתחה לכם, העבירו את העכבר על הכותרת "תצוגה", ותפתח לכם עוד רשימה

3. ברשימה החדשה שנפתחה לכם לחצו על "הצג סמלים בשולחן העבודה" וודאו שאין את הסימן "וי" ליד הכותרת

עכשיו שולחן העבודה שלכם נקי ומסודר יותר.

נכון קל?

אם אתם רוצים להציג בחזרה את הסמלים, בצעו את כל השלבים שעשינו עכשיו וודאו שכן מסומן ליד הכותרת "הצג סמלים בשולחן העבודה" את הסימן "וי"


תגובות

פוסטים חמים

שליחת הודעת ווטסאפ בלי לשמור איש קשר

החלפת תמונת רקע בwindows

שינוי סמן העכבר בcss

איך לחסום אתר מסוים בכל הדפדפנים

התקנתי את windows 11 החדש | זו היתה התגובה שלי

עוד רשת חברתית חדשה- הכירו את ג'ודייקי